fotelik rowerowy powyzej 22 kg?
m[...]
2008-08-21 11:13:08 UTC
czy sa wogole takie?
Jesli tak to jakiej firmy.
Potrzebuje dla synka - wazy juz 25 kg przy wzroscie 128.
Nie za duzy na fotelik?

PanTalon
Stalker
2008-08-21 11:20:17 UTC
Post by m[...]
czy sa wogole takie?
Jesli tak to jakiej firmy.
Potrzebuje dla synka - wazy juz 25 kg przy wzroscie 128.
Nie za duzy na fotelik?
A ile ma lat?

Stalker
--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum
m[...]
2008-08-21 11:41:55 UTC
Post by Stalker
A ile ma lat?
no prawie 6. Na razie rowerek tylko z bocznymi kolkami. Cos sie zacielo
i na tym nauka stanela. Nie naciskam bo wiem ze to przyniesie odwrotny
skutek. A na wycieczke nie zadluga by sie pojechalo

PanTalon
Stalker
2008-08-21 11:59:04 UTC
Post by m[...]
no prawie 6. Na razie rowerek tylko z bocznymi kolkami. Cos sie zacielo
i na tym nauka stanela. Nie naciskam bo wiem ze to przyniesie odwrotny
skutek. A na wycieczke nie zadluga by sie pojechalo
To w takim przypadku idealne by?oby moz.e cos' takiego:

http://tinyurl.com/5rldqq

Widzia?em tez. inne, podobne rozwia;zanie gdzie rowerek dziecie;cy
pozbawiony jest przedniego ko?a i p?ynnie przechodzi w rure; mocujaca;,
ale to wyz.ej jest chyba bardziej uniwersalne, bo jak podros'nie, to tylko
rozepniesz rowery i juz..

Oczywis'cie fajne sa; tez przyczepki do przewozu dzieci...

Niestety oba powyz.sze rozwia;zania sa; troche; "niejasne" w s'wietle
polskiego prawa (na pewno do przyczepki moz.e sie; np. policjant
przyczepic', co do po?a;czenia rowerów to nie mam poje;cia).

Jedynym "pewnym" rozwia;zaniem jest niestety fotelik.
Tylko znajdz' teraz taki duz.y :-)

Stalker
Iwon(K)a
2008-08-21 11:52:38 UTC
Post by m[...]
czy sa wogole takie?
Jesli tak to jakiej firmy.
Potrzebuje dla synka - wazy juz 25 kg przy wzroscie 128.
Nie za duzy na fotelik?
to moze rower tandem czy cos w ten desen. Bo nie jestem pewna, czy fotelik
dostaniesz...
i.
Stalker
2008-08-21 12:06:38 UTC
Post by Stalker
http://tinyurl.com/5rldqq
Widzialem tez inne, podobne rozwiazanie gdzie rowerek dzieciecy
pozbawiony jest przedniego kola i plynnie przechodzi w rure; mocujaca;,
ale to wyzej jest chyba bardziej uniwersalne, bo jak podrosnie, to
tylko rozepniesz rowery i juz..
O cos takiego:
http://tinyurl.com/6rhxs8

Stalker
m[...]
2008-08-21 12:25:48 UTC
Post by Stalker
Post by Stalker
[...]
dziekie serdeczne za te linki. Ciekawe ciekawe moze gdzie a naszym
pieknym kraju tez cos takiego jest :)
A co do przyczepek to wiem ze sytuacja jest wielce niejasna. Pamietam
wojny na p.r.g.w o przyczepkre rowerow- co sie wtedy dzialo !!!

pozdrawiam

PanTalon
Stalker
2008-08-21 12:40:14 UTC
Ciekawe ciekawe moze gdzie a naszym pieknym kraju tez cos takiego jest
Zawsze możesz sam np. do Niemiec wyskoczyć :-)
A co do przyczepek to wiem ze sytuacja jest wielce niejasna. Pamietam
wojny na p.r.g.w o przyczepkre rowerow- co sie wtedy dzialo !!!
To jakbyś może wiedział jaki jest status prawny takich połaczeń między
rowerami, to daj znać. Chętnie się dowiem, bo się zastanawiam nad ew.
zakupem :-)

Stalker
eMonika
2008-08-21 15:04:26 UTC
no prawie 6. Na razie rowerek tylko z bocznymi kolkami. Cos sie zacielo i
na tym nauka stanela. Nie naciskam bo wiem ze to przyniesie odwrotny
skutek. A na wycieczke nie zadluga by sie pojechalo
Odepnij kólka, wsadz kija z tylu i potrenujcie. U nas zajelo to 1 dzien, a
synek mial 4 i pól roku (!!!). Chodzi o to aby zalapal jak utrzymac
równowage. Potem jezdzil jakis czas niepewnie, ale jak sie rozkrecil , to
smiga jak stary.

Bez zdjeia kólek to tak jak nauka nocnika bez zdjecia pieluch.

Z takim duzym ciezarem to ja bym sie bala w foteliku :-)

:-) Monika
magia
2008-08-22 13:13:43 UTC
Post by m[...]
dziekie serdeczne za te linki. Ciekawe ciekawe moze gdzie a naszym
pieknym kraju tez cos takiego jest :)
niedaleko :)
http://www.allegro.pl/item420762574_hol_drazek_holowniczy_do_roweru_koala_w_wa.html

m.