jakie leki dla alergika w razie choroby ?
siulo
2003-12-14 12:47:20 UTC
Witam,
Moja coreczka (9 m.) jest uczulona na barwniki (ma wysypke na twarzy, glownie
wokol oczu). Wiem, ze szkodzi jej eurespal, mucosolvan i wszystkie syropy
przeciw goraczkowe.
I tutaj moje pytanie. Jakie leki sa w miare bezpieczne, nie uczulaja ? Czy
ktos z Was mial podobny problem ? Bardzo sie martwie co zrobie w razie jej
choroby. Czy clemastin, diphergan, syrop prawoslazowy uczulaja ?
A co z antybiotykami ? Czy sa mniej i bardziej uczulajace ?
Nie jestem pewna czy moja pediatra bedzie swiadoma co uczula a co nie a nie
chce na Ani eksperymentowac.
Bede bardzo wdzieczna za odpowiedzi,
Pozdrawiam,
Ola
Tomasz Zaród
2003-12-14 14:22:49 UTC
Post by siulo
Witam,
Moja coreczka (9 m.) jest uczulona na barwniki (ma wysypke na twarzy, glownie
wokol oczu).
Wiem, ze szkodzi jej eurespal,

nie znam "zastepstwa"
Post by siulo
mucosolvan
deflegmin - krople bez barwnika, cukru i aromatu. ta sama subst. co w
mucosolvanie.

i wszystkie syropy
Post by siulo
przeciw goraczkowe.
Czopki do pupy - np. paracetamol.
Post by siulo
I tutaj moje pytanie. Jakie leki sa w miare bezpieczne, nie uczulaja ?
Wapno bezsmakowe np. firmy Hasco

Czy
Post by siulo
ktos z Was mial podobny problem ? Bardzo sie martwie co zrobie w razie jej
choroby. Czy clemastin, diphergan,
Tego nie wiem, ale tych dwóch leków "programowo" nie podaje swoim dzieciom
( potencjalne skutki uboczne)
Post by siulo
syrop prawoslazowy
pewnie nie, ale nigdy nie wiadomo. Moja córka pila w tym wieku domowy syrop
z cebuli - codziennie musi byc swie¿y.
Post by siulo
? Czy sa mniej i bardziej uczulajace antybiotyki?
Bywa róznie. My podawalismy wszystko w zastrzykach, bo w naszym przypadku
by³y reakcje ze strony przewodu pokarmowego.
Post by siulo
Nie jestem pewna czy moja pediatra bedzie swiadoma co uczula a co nie a
nie .

wszystko uczula - u nas nawet ryz, kartofle i jab³ka. Trzeba
eksperymentowac.

Ola
ela kokel
2003-12-14 18:31:08 UTC
Post by siulo
wokol oczu).
Wiem, ze szkodzi jej eurespal,
nie znam "zastepstwa"
To moze inaczej. Co podawalas corce gdy miala czerwone gardlo, katatrek i
lekki kaszel ? Bo ja dwa razy wlasnie podawalam wtedy eurespal i swietnie
pomogl, choroba nie rozwinela sie. Jedynie ta wysypka :(
Post by siulo
Post by siulo
mucosolvan
deflegmin - krople bez barwnika, cukru i aromatu. ta sama subst. co w
mucosolvanie.
Dziekuje bardzo :)
Post by siulo
i wszystkie syropy
Post by siulo
przeciw goraczkowe.
Czopki do pupy - np. paracetamol.
Jest problem bo Ania ma po nich rozwolnienie. Ale kolezanka przywiezie mi z
Anglii kropelki bez zadnych dodatkow.
Post by siulo
Post by siulo
I tutaj moje pytanie. Jakie leki sa w miare bezpieczne, nie uczulaja ?
Wapno bezsmakowe np. firmy Hasco
Wapno to ja tez mam bezsmakowe. Ale wapno raczej nie wyleczy dziecka...
Post by siulo
Czy
Post by siulo
[...]
Ok.
Post by siulo
Post by siulo
syrop prawoslazowy
pewnie nie, ale nigdy nie wiadomo. Moja córka pila w tym wieku domowy syrop
z cebuli - codziennie musi byc swieży.
Ale to sie z cukrem robi. Nie za duzo tego cukru jak na 9 mieiseczne
dziecko ? Choc pewnie przez kilka dni nie zaszkodzi..
Post by siulo
Post by siulo
? Czy sa mniej i bardziej uczulajace antybiotyki?
Bywa róznie. My podawalismy wszystko w zastrzykach, bo w naszym przypadku
były reakcje ze strony przewodu pokarmowego.
Pewnie przekonam sie jak bedzie przy pierwszym antybiotyku...
Post by siulo
Post by siulo
Nie jestem pewna czy moja pediatra bedzie swiadoma co uczula a co nie a
nie .
wszystko uczula - u nas nawet ryz, kartofle i jabłka. Trzeba
eksperymentowac.
No tak. Ale na razie z tego co zauwazylam to Ania jest po prostu uczulona na
barwniki i tego typu rzeczy. Nie ma ciezkiej alergii pokarmowej (chyba).
Wiem, ze wszystko moze niestety uczulac :(

Olu a moglas podawac cos na zabkowanie ? Bo Ania sie aktualnie meczy z
gornymi zabkami. Dwa dni temu posmarowalam jej zelem, miala lekko czerwone
oczko. Potem dawalam leki homeopatyczne i dzis lekko ja wysypalo. Nie wiem
czy to po zelu jeszcze, czy ta homeopatia. Niby barwnikow w zelach nie ma
ale jest mieta, ziola i sama substancja znieczulajaca moze uczulac z tego co
wiem.
Pozdrawiam,
Ola
siulo
2003-12-14 18:31:24 UTC
Post by siulo
Post by siulo
mucosolvan
deflegmin - krople bez barwnika, cukru i aromatu. ta sama subst. co w
mucosolvanie.
Dziekuje bardzo :)
Post by siulo
i wszystkie syropy
Post by siulo
Post by siulo
I tutaj moje pytanie. Jakie leki sa w miare bezpieczne, nie uczulaja ?
Wapno bezsmakowe np. firmy Hasco
Wapno to ja tez mam bezsmakowe. Ale wapno raczej nie wyleczy dziecka...
Post by siulo
Czy

siulo
2003-12-14 18:34:13 UTC
siulo <***@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

Przepraszam ze dwa razy wyslalam tego samego maila. Wysylam teraz z
gazety.pl bo niusy na onecie mi nie chodza i cos mi sie pomerdalo zarowno z
nadawca jak i z wyslaniem :)
Ola
Tomasz Zaród
2003-12-14 18:50:24 UTC
Post by ela kokel
To moze inaczej. Co podawalas corce gdy miala czerwone gardlo, katatrek i
lekki kaszel ?
Wapno, vit. C, syrop z cebuli.
Post by ela kokel
Olu a moglas podawac cos na zabkowanie ?
Moje dzieci z±bkowa³y bezproblemowo.
Ola
siulo
2003-12-14 20:47:36 UTC
Post by Tomasz Zaród
Post by ela kokel
To moze inaczej. Co podawalas corce gdy miala czerwone gardlo, katatrek i
lekki kaszel ?
Wapno, vit. C, syrop z cebuli.
A oprocz wyzej wymienionego zestawu i antybiotykow jakie leki Twoja corka
brala i jej nie szkodzily ?
Ola
Tomasz Zaród
2003-12-15 18:28:09 UTC
Post by siulo
Post by Tomasz Zaród
Post by ela kokel
[...]
Córa jest lekka alergiczka i nie ma z nia problemu. Pierwszy antybiotyk
wziê³a maj±c 3 lata.
Synek jest ciê¿kim alergikiem i staram siê przede wszystkim "os³aniaæ" mu
przewód pokarmowy probiotykami typu Trilac (lub podobne), Enterol.
Ola
Post by siulo
--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/