przebranie na bal jesieni
a***@gmail.com
2008-10-16 09:23:19 UTC
Witam

czy ma Ktos pomysl na przebranie z lisci i kasztanow dla 4-ro
latka ???

za wszystkie sugestie dzieki z gory

Beata
MagdalenaST
2008-10-16 09:59:34 UTC
Post by a***@gmail.com
Witam
czy ma Ktos pomysl na przebranie z lisci i kasztanow dla 4-ro
latka ???
za wszystkie sugestie dzieki z gory
Beata
Hej!

Moze na glowe wianuszek z lisci, zoledzi, jarzebiny i innych dostepnych
darow jesieni. Jakies korale z jarzebiny i zoledzi/kasztanow, listki
poprzypinane do sukienki? Tyle przychodzi mi do glowy.

Popzdrawiam
Magda
MagdalenaST
2008-10-16 10:01:15 UTC
Post by MagdalenaST
[...]
A... wlasnie doatrlo do mnie ze czterolatek prawdopodobnie jest chlopcem...
To moze mozna przebrac go za jesienna dziwczynke:)

Magda
Paweł Pluta
2008-10-16 10:20:02 UTC
Post by a***@gmail.com
Witam
czy ma Ktos pomysl na przebranie z lisci i kasztanow dla 4-ro
latka ???
za wszystkie sugestie dzieki z gory
Jeden liść wystarczy.

Paweł Pluta
--
-.-. --.. . -- ..- -- --- -- ... ... . -. -. .. . ---
-.. .--. --- .-- .. .- -.. .- --- -.. -... .. --- .-.
MAAagda
2008-10-16 11:58:10 UTC
Post by a***@gmail.com
Witam
czy ma Ktos pomysl na przebranie z lisci i kasztanow dla 4-ro
latka ???
za wszystkie sugestie dzieki z gory
Mozesz przebrac za grzybiarza a do koszyka zapakowac kasztany, liscie,
styropianowe grzybki, jarzebine
Ja przebieram za borowika bo mowi wierszyk o borowiiku ale sa tez muchomorki
:)

pozdrawaim
Mama 5-latka
lolka
2008-10-16 13:49:23 UTC
Post by Paweł Pluta
Jeden liść wystarczy.
Czlowiek z lisciem na glowie?

--
*lolka*
- Co byś zrobiła gdybym powiedział, że wygrałem w totka?
- To masz tu 7,50 i spie*****j....
Paweł Pluta
2008-10-16 14:00:03 UTC
On Thu, 16 Oct 2008 06:49:23 -0700 (PDT), lolka
Post by lolka
Post by Paweł Pluta
Jeden liść wystarczy.
Czlowiek z lisciem na glowie?
Nnnniedokońcato.

Paweł Pluta
--
-.-. --.. . -- ..- -- --- -- ... ... . -. -. .. . ---
-.. .--. --- .-- .. .- -.. .- --- -.. -... .. --- .-.
lolka
2008-10-16 14:51:45 UTC
Post by Paweł Pluta
Post by lolka
Post by Paweł Pluta
Jeden liść wystarczy.
Czlowiek z lisciem na glowie?
Nnnniedokońcato.
No wiesz!...

--
*lolka*
(Zimno jest, zmarznie biedactwo ;))
a***@gmail.com
2008-10-16 14:56:41 UTC
Post by MagdalenaST
Post by MagdalenaST
[...]
tak to chlopiec :) i obawiam sie, ze wianuszka ani korali z kasztanow
nie zalozy ... to tylko przychodzilo mi do glowy :)
za dziewczynke jesienna tez chyba nie wyrazi zgody :)

ale bardzo dziekuje za zainteresowanie
a***@gmail.com
2008-10-16 15:04:31 UTC
Post by Paweł Pluta
[...]
:))) po pierwsze mam liście klonowe a nie figowe :))

a po drugie nawet gdybym miala to spotkalabym sie ze stanowcza odmowa
zalozenia takiego wyzwolonego stroju :)))

dzieki za pomysl na bal karnawalowy :)))))
a***@gmail.com
2008-10-16 15:07:35 UTC
Post by MAAagda
[...]
o to bardzo dobry pomysl z tym grzybiarzem ... i te styropianowe
grzybki ... juz mam ochote je robic !!!!

dzieki bardzo, to chyba to o czym myslalam a wymyslec nie umialam :)
Stalker
2008-10-16 15:59:13 UTC
Post by a***@gmail.com
o to bardzo dobry pomysl z tym grzybiarzem ... i te styropianowe
grzybki ... juz mam ochote je robic !!!!
dzieki bardzo, to chyba to o czym myslalam a wymyslec nie umialam :)
Znaczy najłatwiej przebrać go za deszcz. Wystarczy żeby sie rozpłakał...

Stalker, a jak będzie wył i ryczał, to może być wichurą :-)
www.pomocdlarenaty.pl
waruga_e
2008-10-16 18:06:02 UTC
Post by a***@gmail.com
tak to chlopiec :) i obawiam sie, ze wianuszka ani korali z kasztanow
nie zalozy ... to tylko przychodzilo mi do glowy :)
za dziewczynke jesienna tez chyba nie wyrazi zgody :)
ale bardzo dziekuje za zainteresowanie
Ale strój ma być jesienny, czy z liści kasztanowca?? Tak było napisane na
początku i myślałam, że te liście to "nakaz" ;).
Jak strój dowolny to ten grzybiarz to był dość fajny pomysł, może być sam
grzyb, tutaj masz wybór spory w konstrukcji kapelusza. Ostatecznie za
drzewo i wtedy go obwieś gałązkami i tymi liśćmi.
waruga
waruga_e
2008-10-16 18:06:44 UTC
Post by a***@gmail.com
:))) po pierwsze mam liście klonowe a nie figowe :))
To jakie?? Klonowe czy kasztanowca??
waruga
a***@gmail.com
2008-10-17 07:51:28 UTC
Post by Stalker
Post by a***@gmail.com
[...]
:))) o tak wichura była w domu .... :)))) mam nadzieję ze na balu
bedzie tylko muchomorkiem :)))
a***@gmail.com
2008-10-17 07:55:06 UTC
Post by waruga_e
Post by a***@gmail.com
:))) po pierwsze mam liście klonowe a nie figowe :))
To jakie?? Klonowe czy kasztanowca??
--
waruga
napisalam z lisci i kasztanow ... nie lisci kasztanowca :)))

prosilam o takie propozycje bo dysponowalam wlasnie takimi
materialami :)

ostatecznie bedzie muchomorkiem z kilkoma liscmi na kapelusiku :)
a***@gmail.com

dzieki jeszcze raz :)
Carol
2008-10-17 17:52:09 UTC
Post by a***@gmail.com
bedzie muchomorkiem
Znaczy spóŒni³am siê z pomys³em? Muchomorków bêdzie od groma pewnie, je¶li
nie macie jeszcze kostiumu, to mo¿e rozwa¿ je¿a. Wystaczy ubraæ go¶cia na
br±zowo i podoczepiaæ na plecach koszulki (i ewentualnie cienkiej czapki)
"kolce" z krepiny.

pozdrówka
Karolina
aqua
2008-10-17 18:08:42 UTC
Post by Carol
Post by a***@gmail.com
[...]
To ja mo¿e z jeszcze prostszym pomys³em "wystrzelê" :-)
Jesienny król / król jesieni - ubranie br±zowo-zielone + peleryna z kilkoma
doszytymi li¶æmi + korona z darami jesieni ( korona z grubego kartonu
wyciêta + doklejone orzechy, ¿o³êdzie, jarzêbina ( kasztany za ciê¿kie
pewnie ), jakie¶ ma³e listki - najlepiej klejem "na pistolet" :-) ).Ma³o
przygotowañ, a strój orginalny, bo rzeczywi¶cie muchomorków pewnie bêdzie
du¿o :-)

pozdrawiam
aqua ( poznañ )
waruga_e
2008-10-17 19:26:53 UTC
Post by a***@gmail.com
napisalam z lisci i kasztanow ... nie lisci kasztanowca :)))
upsssss, a czy brak okularów na nosie mnie tłumaczy, że nie zauważyłam
"i"??
A muchomorek to fajny strój.
Wcześniej nie pisałam, ale o te liście to bym się bała, że się pokruszą
strasznie jako sukienka czy coś tam innego.
--
waruga
Następna strona >